Sunday, January 22, 2017

Kejayaan dalam perniagaan MLM


Teks dan foto:  Hawa Rosli


Pernah tengok gambar orang pergi berjalan ke luar negeri, berkereta mahal dan menunjuk mock check dengan jumlah yang tinggi?  Dulu saya selalu nampak dan mesti saya cakap 'seronoknya' dan fikir, saya tidak mampu lakukan seperti mereka.

Tetapi saya silap!  Dengan cara kerja dan panduan bimbingan dari upline, Alhamdulillah saya dapat mencapai beberapa kejayaan.  Saya menyertai perniagaan Tupperware.  Semua tahu kan?  Dah lebih 50 tahun berada di Malaysia.

Pertama kali saya pergi ke luar negara pada tahun 2009 dan setiap tahun berikutnya.  Tidak saya sangka saya dapat jejak ke negara orang dengan berniaga MLM.

Kejayaan kedua, saya berjaya menjadi TOP 5 dalam Malaysia, Singapura dan Brunei.  Saya mendapat hadiah buah rantai berlian bernilai RM3000 dan bermacam hadiah lain.  Seronok tidak terkira kerana usaha berbaloi.

Macamana nak jadi hebat?  Kerja tanpa jemu.  Pelbagai aktiviti dan promosi.  InsyaAllah pasti berjaya.



No comments:

Post a Comment