Wednesday, February 1, 2017

Kenapa Shaklee


Teks dan foto:  Hawa Rosli


Jika saya mula berniaga Tupperware akibat minat saya membelek katalog.  Perniagaan kedua saya sertai adalah produk berasaskan kesihatan.

Ianya lari dari apa yang saya jual selama ini.  Tetapi saya pernah juga jual barangan kesihatan sebelum ini.  Kebanyakannya produk baru yang hangat dijual untuk tempoh waktu yang singkat.

Bagaimana saya terbuka hati untuk menyertai Shaklee?  Kerana Ostematrix jawapannya.

Ketika itu saya selalu mengalami sakit belakang yang menyebabkan saya susah nak bangun, duduk dan berbaring.  Ketika itu Tsunami Shaklee melanda Facebook kerana ramai ejen Tupperware telah mula menjual Shaklee.

Saya ikuti testimoni dan produk yang diiklankan.  Akhirnya terjumpa banyak testimoni tentang sakit belakang boleh berkurangan dan hilang selepas makan Ostematrix.

Saya cari kawan lama yang kenal sejak di forum dan beli darinya dan terus menjadi ahli Shaklee.  Saya pernah jual dan mendapat komisen dari Shaklee.

Sehingga sekarang, saya masih makan produk Shaklee dan mempunyai beberapa pelanggan.  Semoga tahun 2017 ini saya boleh fokus dan mendapat pendapatan dari Shaklee.



No comments:

Post a Comment