Sunday, February 5, 2017

Entri 44 - Tugasan terakhir


Teks:  Hawa Rosli


Entri terakhir untuk tugasan Asas Blog dan Penulisan adalah yang ke 44.  Alhamdulillah saya berjaya sampai hampir ke garisan penamat.  Namun, sebenarnya masih banyak yang perlu saya pelajari untuk memantapkan lagi gaya penulisan dan curahan idea yang bernas.

Alhamdulillah, saya dapat rasakan idea makin mudah dihasilkan cuma saya masih mencari gaya penulisan yang baik.  Tidak sia-sia saya ikuti kelas Asas Blog dan Penulisan dibawah pemantauan Puan Masayu.

Namun, saya gagal menulis mengikut rangka masa yang diberikan.  Bak kata Puan Mas, habiskan apa yang telah dimulakan.  Ye, saya berjaya!

Saya akan terus menulis secara konsisten setiap hari.  Terima kasih Puan Mas, tunjuk ajar saya lagi kerana saya masih perlukan ilmu dari Puan.



No comments:

Post a Comment